Кілька пояснень до рейтингу. Основна мета була такою – зробити знімок сезону і перелічити усіх тих, хто був активним протягом 2019 року в Києві. Щоб було цікавіше, вирішив відсортувати їх за швидкістю. Як я це робив: уявив, що завтра пройдуть змагання з джимхани, в них братимуть участь усі 66 учасників цього рейтингу. Наприклад, хтось хоче поставити хату на те, що Лісовик буде швидший за ̶М̶і̶к̶у̶л̶і̶н̶а̶ ̶ Сокоренка. Сокоренко набрав більше очок в MGKC, має кращий середній “процент”, але все одно я б поставив хату на Лісовика. Чому? Бо останні три рази він був швидшим за Сергійка. Сокоренко був кращий, якщо брати загалом увесь рік. Дмитро був гіршим на початку року, але поступово наздогнав і обігнав Сергія.
Інколи зрозуміти, хто з джимханістів краще, а хто гірше, досить важко. Наприклад, є трійця: Ярослав Мороз, Юра Драпіковський і Гріша. На першому етапі найшвидшим був Юра, на другому – Ярослав, на третьому – Гріша, на четвертому – Гріша, на п’ятому – Гріша, на шостому і сьомому – Ярослав. Попри те, що Гріша і Ярослав були по три рази найкращими в цій трійці, Юра має найбільше балів в MGKC і найкращий середній процент. А у Гріши найгірший процент. Але припустимо, що Гріша б не приїхав на перший етап з підступною змійкою. Без першого етапу його процент відразу стає найкращим в цій трійці. Висновок дуже простий: немає стійкої залежності між середнім процентом чи очками в MGKC і реальною швидкістю на сьогоднішній день.
Чи, наприклад, Макс Жиленко. Останній свій виступ він закінчив яскравим прикладанням голови до асфальту. Але спробу він закінчив, тому в нього світиться 156,4%. Якби Макс не закінчив цю спробу, то у протоколі в нього не було б ніякого проценту за цей етап і його середній процент рахувався б на прикладі перших двох етапів – 114,2% замість 128%, які світяться зараз. Тому, при складанні цього рейтингу я брав до уваги усі ці маленькі тонкощі.
Чи, наприклад, 113% у Андрюші Вашеко на 4 етапі. Перед самим стартом в нього ламається піт-байк (не вперше, до речі) і він вирішує їхати на чужому мотоциклі, на якому, до того ж, ніяк не можна падати (але він все одно впав). Уявили себе на його місці? Тим не менше він показав ті самі 113%, які для мене виглядають набагато більше, ніж просто 113%.
Для оцінювання я здебільшого звертався до статистики MGKC2019, але брав до уваги й інші змагання. Наприклад, Маша Пазич тричі зустрічалася з Наталкою і Мариною – один раз в Києві і два рази в Черкасах – і це дуже допомогло визначити, хто з них кращий.
Деякі учасники зовсім не брали участь у будь-яких змаганнях, але неможливо було не вставити їх у цей рейтинг (Макс Гріценко).
Я також не забував про результати онлайн змагань, але я не прихильник мірятися онлайн результатами. Бо в усіх трохи різні конуси, вони можуть трохи по-іншому стояти, і ще багато чого. Той же Коля Захаренко постійно показував онлайн результати в 130% від кращого українського пілота, а от в MGKC2019 він і близько до таких результатів не наблизився. Японець, який встановив світовий рекорд на Сісо в 39 секунд, виступає в класі С2 в Японії. Тому я дуууже скептично відношуся до російсько-білоруської системи класів, яка змішала в кучу і онлайн-змагання, і звичайні змагання. За їх логікою, той японець повинен бути в класі А, чи хоча б В, але ніяк не С2.
Отже, ще раз нагадую, що якщо вас дуже непокоїть, що пілот А вище за пілота В в рейтингу, хоча у В більше очок в MGKC і кращий середній процент, то будь-ласка, заспокойтеся, це всього лише моя суб’єктивна думка, ви її можете не приймати і тримати свій власний рейтинг в голові.
Передмова дещо затягнулася, тож перейдемо до третьої частини нашого рейтингу. У першій частині ми розглянули починаючих джимханістів, вони частенько роблять технічні помилки і і тільки один з них подолав 120% цього року (Максим Ткачук). У другій частині рейтингу були всі наші сильні пілоти – вони зазвичай показують від 125% до 110% від часу лідера, жоден з них так і не подолав бар’єр у 110%. В заключній частині ми розглянемо найкращих. Зазвичай вони не падають нижче за 115%, саме вони виграють, піднімаються на подіум та організовують змагання.
#19(-)
Дехтярук Артем (Житомир) С2
Мотоцикл: Honda TransAlp 650
Найкр. місце: 9
Очки: 62
%:
124,4 | 121,7 | 117,4 | 112,4 |
Ще один представник трансальповодів. Почав їздити до Києва з 4 етапу, не пропустив навіть останній найхолодніший етап. На останньому етапі видав дуже пристойний час, і я довго думав, кого ж поставити вище в рейтингу, Артема чи Богдана? Насправді зараз вони досить близько, наступний сезон розсудить, хто з них сильніший.
#18(20)
Верстюк Богдан С2
Мотоцикл: Honda TransAlp 650
Найкр. місце: 7
Очки: 90
%:
123,3 | 113,7 | 112,9 | 118,3 |
Змінив Апрільку на Трансальп і відразу почав покращувати результати. Зірковим часом був 5 етап, де він посів 7 місце, випередивши Філа і Марину. За рік піднявся на дві позиції в рейтингу, що доволі точно відповідає його прогресу. Він точно є, але не такий швидкий, як хотів би Богдан.
Попри усі переваги Трансальпа, він знову хоче змінити мотоцикла. Причина доволі популярна – Трансальп не їде по трасі, особливо вдвох.
Цікавий факт: Богдан є одним з найвправніших в “догонялках”, але вже другий рік поспіль все не може потрапити на турнір з догонялок.
#17(-)
Від С1
Мотоцикл: Suzuki drz 400
Найкр. місце: 4
Очки:124
%:
116,5 | 108,9 |
Один з самих ветеранистих ветеранів київської джимхани. Узяв участь у перших двох етапах, потім була травма, яка завадила позмагатися ще. Попри те, що на останніх змаганнях Від був чорт зна скільки років тому, з другої спроби він заїхав в 110% від лідера, і якби так пішло і далі, міг би заїхати в 105% на наступних етапах. Тим паче, ДРЗ400 – один з най популярніших мотоциклів для джимхани у світі. Він легкий і потужний, має добрий виворіт керма.
#16(15)
Уіталік С1
Мотоцикл: Геон Пантера 150, Yamaha DragStar 400, fz6
Найкр. місце: 5
Очки: 98
%:
107 | 112,2 | 133,4 | 137,4 | 134,1 | 133,1 |
Кусає локті, що не зміг взяти участь в першому етапі (бо був автором схеми). Далі провів два етапи на пантерці, де показав досить пристойний час. З четвертого етапу вирішив спробувати себе серед чоперів, де постійно посідав друге місце і запам’ятався ефектним проїздом в мить найсильнішої зливи.
Усі свої очки набрав на пантерці. На драгстарі стабільно їхав 133-134%. Найгірший час показав на 5 етапі – 137% (той етап, де Лисенко видав монструозну другу спробу і погіршив усім проценти).
Ще був один виїзд у Черкаси, але ловити за спинами Уіті, Діми і Діми було нічого.
Місце в рейтингу зумовлено насамперед виступами на пантерці; якщо брати тільки виступи на драгстарі, то він би був десь між Малявкою і Трайковським.
#15(3)
Максим Ковальов А
Мотоцикл: Зонтік
Найкр. місце: 10
Очки:26
%:
114,6 |
Поламав мопеда минулого року і майже пропустив сезон 2019. Виступив на одному етапі не в найкращій формі. Чорт зна куди його ставити в цьому рейтингу, бо зрозуміло, що набагато гірше він їздити не навчився.
#14(-)
Бєлякова Наталка С1
Мотоцикл: Yamaha YBR 125
Найкр. місце: 7
Очки: 110
%:
133,8 | 123,4 | 114,6 | 115,8 | 114,5 | 109,8 |
Одна з найактивніших учасників сезону 2019. Рік почала слабенько, але поступово прийшло розуміння, як і що робити. Відразу результати пішли вгору. На трьох етапах була першою серед новачків, ще два рази другою. В заліку дівчат, починаючи з 3 етапу, була чотири рази підряд другою. Але найуспішніший виступ відбувся в Черкасах у вересні, де вона показала загальний кращий час, залишився позаду Машу Пазич і Романа Чеберяку. На шостому етапі єдиний раз за сезон обігнала Марину і потрапила в клас С1.
Через перелом пальця не змогла взяти участь в 7 етапі MGKC2019.
У грудні купила собі новенький mt-03 і тепер буде мітити в клас B як мінімум.
#13(-)
Брюков Євгеній С1
Мотоцикл: Honda FTR 223
Найкр. місце: 6
Очки: 82
%:
114 | 106,8 |
Безперечно найталановитіший новачок сезону 2019. Якщо Бєлякова тренувалася дуже багато, то Брюкову вистачило догонялок на Новусі, щоб відразу поїхати швидко і застрибнути в С1 з другої спроби. Якщо Євгеній знайде більше часу для тренувань, то цілком ймовірно його швидкість буде не набагато гірша за швидкість Дім і Уіть.
#12(27)
Марина С1
Мотоцикл: Loncin LX250 -cr4
Найкр. місце: 7
Очки: 227
%:
125,5 | 109,3 | 113,7 | 113,6 | 113,2 | 112,9 | 107,6 |
Минулий сезон закінчився тим, що Марина впустила чемпіонство серед дівчат буквально в останню мить. Тому цього року вона була налаштована дуже рішуче. Купила собі нового китайського мотоцикла. На першому етапі вона ще досить невпевнено почувалася на ньому, але потім призвичаїлась і показала 6 виступів підряд у межах 115% (минулого року було нуль таких виступів), з найкращим результатом в 107,6% на 7 етапі. Марина ставала кращою з кожним етапом і стабільно почала потрапляти в десятку кращих.
Тож не дивно, що саме вона стала найкращою серед дівчат в рамках MGKC2019. Марина здобула 5 перемог з 7 можливих.
Два рази їздила в Черкаси, де була третьою серед дівчат (116%) за Пазич і Бєляковою на джимхані в червні і знову третьою (126%) на Мотородео за Пазич і Віталіною. Також їздила на змагання в Барановичи, де була перша серед дівчат, 11 загальне місце і 117% від часу переможця – Андрія Жойдя.
Таким чином, Марина взяла участь у 10 змаганнях з джимхани цього року. Виїзні змагання були не настільки успішні, як змагання в Києві, особливо некомфортно почувала Марина на Мотородео, але на всіх змаганнях вона показувала неабияку майстерність. У 2020 році планує поїхати на чемпіонат Європи, який пройде в Ризі.
Цікавий факт: 6 виступів підряд в межах 115% підкорилися, окрім Марини, тільки Чингису, Дмитру Стахову і Віктору.
#11(18)
Маша Пазич (Черкаси) С1
Мотоцикл: Geon CR6
Найкр. місце: 4
Очки: 77
%:
107,9 |
Маша всього раз приїхала до Києва і відразу посіла четверте місце за Дімою, Віктором і Чингисом, обігнавши усіх своїх конкуренток. У Черкасах вона двічі була швидшою за Марину і має 1:1 у протистоянні з Наталкою у рідному місці. Другий рік поспіль вона залишається найвправнішою дівчиною-джимханісткою в Україні. Навіть незважаючи на те, що в Черкасах інтерес до джимхани трохи охолов і місць для серйозних тренувань майже нема. Тим не менш, Маша піднялася з 18 до 11 сходинки в цьому рейтингу і наступного року може бути в ТОП10.
#10(4)
Борисов Олександр С1
Мотоцикл: Yamaha fz6
Найкр. місце: 4
Очки: 350
%:
119,3 | 108,2 | 110,8 | 105,4 | 109,9 | 108,1 |
Минулого року він був четвертим в рейтингу, бо поліпшував свої результати кожного етапу і здавалося, що от-от дістане Макса Гріценка. Він не був певний, чи буде взагалі виступати цього року через проблеми зі здоров’ям. Так чи інакше він брав участь, але, на відміну від інших топ-райдерів, тренуванням приділяв набагато менше часу. Увесь чемпіонат він провів на стабільно високому рівні, трохи гіршому, ніж треба, щоб потрапити хоча б на 3 сходинку подіуму. Жодного разу не потрапив на подіум і жодного разу не потрапив в 105% від лідера, хоча і був дуже близький до цього. Посів у чемпіонаті четверте місце відразу за трійкою лідерів.
#9(16)
Вашеко Андрій В
Мотоцикл: піт-байк
Найкр. місце: 3
Очки: 220
%:
104,2 | 107,3 | 113 | 116,2 |
Чотири рази брав участь в змаганнях, але тільки дві спроби можна розглядати серйозно. На останньому етапі було дуже холодно для його спортивної гуми, а на 4 етапі його піт-байк підступно поламався на розігріві і довелося їхати на чужому мотоциклі. А от в перших двох спробах він був дуже швидкий. На другому етапі відразу заїхав на третє місце. Джимхана на пітбайку з колінкою здавалося просто дитячою забавкою ще в минулому році, але в цьому сезону Андрійко довів, що навіть не на найкращому піт-байку він вміє творити дива. Він ігнорував маленькі радіуси заради більшої швидкості зі звішуванням, він страждав на змійках через китайські підвіски за три копійки, він страждав від нестачі потужності, але все одно показував чудові результати. Без перебільшення, Андрій – один з найталановитіших мотоциклістів в усьому цьому рейтингу.
#8(-)
Дмитро Стахов (Житомир) В
Мотоцикл: KTM Duke 390
Найкр. місце: 4
Очки: 339
%:
123,2 | 112,6 | 109,7 | 106,4 | 111,3 | 109,2 | 102,7 |
Дмитро вже не перший рік знайомий з джимханою. Кияни вже бачили його в минулих роках на виступах на мотородео в Черкасах, де він посідав одне з призових місць. Цього року перший етап був розігрівочним, а потім він почав поступово покращуватися кожного етапу, а на останньому етапі посів 4 місце з результатом в 102,7%.
Зауважте, що всі ці змагання виявились для Дмитра виїзними. А це не так і легко: рано прокинутися, провести кілька годин на мотоциклі, старатися показати хороший час – він був відразу в гірших умовах за більшість учасників змагань. Але його завзяття помітили в рідному місті, і він організував тренування в Житомирі.
#7(9)
Воробець Тарас В
Мотоцикл: Електромопед, VOR503
Найкр. місце: 2
Очки: 302
%:
112,6 | 120,5 | 107,2 | 103,1 | 110,4 |
Тарас – багатогранна людина. Минулого року я вже розписував усі його хобі і захоплення. Цього року він вирішив здивувати нас новим мотоциклом. Чули колись про мотоцикли VOR? Це вам не дрз 400. Це дикий італійський мотоцикл, від вібрацій якого в мене зір перестав фокусуватися. Він має стільки потужності, що треба дуже сильно триматися за кермо. Тим не менш, Тарас на 4 етапі показав 103% на цьому звірі і посів 4 місце. Але перед цим, на 1 етапі, на неймовірному електромопеді він показав другий час одразу за Віктором Мікуліним. Хто пробував джимханити на мопедах, добре знає, що це досить важко і незвично через відсутність бака. Як би там не було, Тарас вкотре довів, що він дуже талановитий пілот незалежно від мотоциклу.
#6(8)
Проценко Філ В
Мотоцикл: Геон Пантера 200, Aprilia Pegasus 650
Найкр. місце: 3
Очки: 155
%:
105,6 | 104,7 | 113,7 | 110,4 | 102,5 |
Два рази потрапив у 105% і один раз побував на подіумі. Найгірший виступ прийшовся на 6 етап, де він на своїй пантерці був тільки восьмий, пропустив вперед себе аж двох дівчат. Цей факт його дуже збентежив, тому на останньому етапі Філ видав свій кращий результат сезону – 102,5%, але все одно Діма, Уітя і Чингис були кращими за нього. Увірватися на постійній основі на подіум він не може через брак активних тренувань. У нього повно таланту, залишилось тільки привести цей талант до ладу.
#5(-)
Руденко Дмитро (Черкаси) В
Мотоцикл: Хорнет 600/900
Найкр. місце: 3
Очки: 303
%:
102,3 | 109,9 |
Багаторічний найкращий джимханіст Черкас, найкращий майстер контрзвішування в Україні, найкращий джимханіст в шльопках в Україні, один з засновників легендарного мотоклубу ̶т̶р̶ь̶о̶х̶ ̶В̶і̶т̶а̶л̶і̶к̶і̶в̶ ̶ “Такт”, організатор і популяризатор змагань в Черкасах і таке інше. Це все про дона Дімона Покемона. Мало тренується цього року, тому на п’ятому етапі став тільки п’ятим, хоча на четвертому зумів таки потрапити на третю сходинку подіума. Якби Діма провів усі 7 етапів, то на 99% потрапив би до класу А.
#4(14)
Чингис А
Мотоцикл: Yamaha Tracer 900
Найкр. місце: 1
Очки: 507
%:
104,5 | 110,4 | 100 | 109,4 | 106,2 | 101,1 |
У Чингиса точно є свій стиль. Він не бере участь в онлайн-змаганнях, він не тренується цілими днями, як Діма чи Уітя. Йому подобається відкривати щось нове, наприклад, їзду без рук. Чингис ловить кайф від мотоцикла і джимхана – одне з його мотозахоплень. Цього року він вимкнув усі свої трекшн-контролі, абс й інший непотріб, який заважав йому їхати швидко, поставив високі оберти і відразу помчав до подіуму. Підвищені оберти дозволили швидше проходити повільні повороти, а швидкі ділянки він і раніше непогано їздив. На останньому, сьомому, етапі оформив перехід в клас А, став п’ятим представником цього класу.
Чингис однаково добре себе почуває на будь-яких трасах. Його кращий виступ припав на 4 етап, де він обігнав Уітю і став першим, а Діма навіть в десятку не потрапив через проблеми з мопедом. У другій спробі пішов дощ і всі спроби конкурентів поліпшити свій час закінчились нічим. Крім перемоги, були ще три третіх місця підряд.
Цього року Чингис досить активний на тренуваннях, дуже багато допомагає і пояснює новачкам, вигадує нові вправи для тренувань. Під кінець року він продав свій Трейсер і пересідає на xsr900 – повноцінний стріт, який більше підходить для джимхани, ніж довгобазовий турист Трейсер 900.
#3(1)
Макс Гріценко А
Мотоцикл: Yamaha mt-07
Макс не брав участі в жодних українських змаганнях цього року. Проте був автором українських онлайн змагань (хоча і тут він не подав жодного результату за три етапи) і організатором MGKC2019. А брав він участь тільки в закордонних змаганнях в Барселоні і в Нідерландах, де показав непоганий час на орендованих мотоциклах. Коли був в Києві, то багато тренувався на американських онлайн схемах. Інколи подавав результати. Як і Віктор, може їхати швидко на будь-якому мотоциклі і в будь-яких умовах. Активно слідкує за всіма модними тенденціями, тому крутить головою на всі сторони як японці, максимально застосовує звішування й інші модні штучки.
#2(2)
Віктор Мікулін А
Мотоцикл: Honda XL700V Transalp
Найкр. місце: 1
Очки: 742
%:
100 | 100,4 | 100 | 100,3 | 102,5 | 100,8 | 100,3 |
Увесь рік Віктора переслідували незначні технічні проблеми з мотоциклом, але це не завадило йому стати чемпіоном MGKC2019. За сім етапів він не опускався нижче другого місця – 2 перемоги і 5 других місць. Його найгірший результат – 102,5%, а середній за 7 етапів – 100,61!
Проте, під кінець сезону Діма Лисенко здобув 4 поспіль перемоги над Віктором і закрив питання, хто ж з них краще на цей момент. Хоча відставання завжди було зовсім крихітним. Віктор досі швидше за всіх проходить повороти, це доводить його відеопорівняння з Дімою. Діма швидший на розгонах-гальмуваннях, але втрачає в поворотах і в траекторіях.
Йому майже байдуже, на чому виступати, тому в Барановичах він виступав на корчі Марані і посів 5 місце відразу за Дімою. Ще були два виїзди в Черкаси, де він був перший в джимхані і не перший в абсолюті в Мотородео (але перший в класі важких мопедів).
Також Уітя був активним і в онлайн чемпіонатах. Всі свої здобутки за рік він люб’язно оприлюднив 31 грудня:
Цікавий факт: я тут трохи заглибився в латину і дізнався, що є два різних способи вимови латини: класичний спосіб – така вимова начебто повинна була бути за часів Цицерона і Цезаря, і шкільна вимова – це вимова, яка сформувалася в середні віки. В деяких ситуаціях ці вимови можуть дуже відрізнятися, наприклад, всім відомий Caesar у класичній вимові буде “Кайсар”. А от Victor в класичній вимові буде Уіктор, що підтвержджує латинознавець з Оболоні.
#1(10)
Дмитро Лисенко А
Мотоцикл: Honda cb400, cbr600rr
Найкр. місце: 1
Очки:
%:
100 | 104,7 | 118 | 100 | 100 | 100 |
Зламав пальця. Купив спорта. Здобув 4 перемоги з 6 можливих в MGKC2019 – cтисла історія цього сезону для Діми.
На початку року джимханоактивісти вирішили зняти крутяцьке відео про джимхану. Відео вийшло бомбове, але Діма трохи перестарався з газом на “брикучій сучці” і поламав собі пальця на нозі. Перший етап змагань пройшов без нього.
Ледь встигнувши зняти гіпс, він відразу виграє 2 етап на сб400, після цього купляє cbr, трохи прикатує його, випилює все зайве і бере ще три перемоги поспіль. І найголовніше, що в нього ще є запас – це видно неозброєним оком. Діма продовжує тренуватися ледь не більше за всіх. Але тепер він став набагато стабільнішим, ніж минулого року, коли падав майже кожного етапу. Тепер він дозволяє собі падати тільки на тренуваннях.
Найцікавіше, що весь свій успіх він будує на своїй впертості і нескінченних тренуваннях. Будемо відверті, в нього нема такого таланту, як у Віктора чи Макса Гріценка. Дмитру треба більше часу, щоб поїхати швидше, він не може просто сісти на будь-який мотоцикл і поїхати швидко. Тому він програв два рази Максу Гріценку в Барселоні і Нідерландах, хоча їхали вони на однакових мотоциклах. Він програв в догонялках, бо тут вже зовсім інша гра, ніж у класичній джимхані.
Але Діма домігся того, що на своєму мотоциклі він поки що непереможний. Його приклад дає надію усім тим, в кого не все виходить гладко з першого разу. Рецепт від Дмитра дуже простий – тренуйтеся більше і успіх прийде.
Окрім вильотів за кордон, Діма ще був у Черкасах, де був другим після Уіті, і у Барановичах, де був четвертим і дуже близьким до третього місця.
Попри перше місце у рейтингу, у Діми ще є багато чого виправляти. На останніх етапах він не дуже впевнено відчував себе у вузьких воротах, тому конуси навколо нього літали як скажені. Він був дуже невпевненим на догонялках. Я знаю, що Діма хоче взяти участь у чемпіонаті Європи у Ризі, тому йому треба виходити з зони комфорту і заганяти себе в найзатичніші догонялки і найзатичніші ворота і схеми, навчитися відчувати свій мотоцикл до останнього сантиметру, щоб нахиляти його по максимуму і при цьому не збивати конуси. Є питання і по швидкісним ділянкам. Спортивний мотоцикл дозволяє їхати дуже швидко в затяжних поворотах, і поки що Діма не розкрив до кінця потенціал цієї швидкості.
Цікавий факт: він перший, хто виїхав в Україні з 29 секунд на ГП8.
Цікавий факт 2: Діма, Уітя і Марина стали найзавзятішими джимханістами цього року. Діма взяв участь у 6 етапах MGKC+Бой с Тенью , в трьох закордонних змаганнях і один раз у Черкасах. Уітя і Марина взяли участь у 7 етапах MGKC + Бой с Тенью (тільки Уітя), у двох змаганнях в Черкасах і у змаганнях в Барановичах.
Наостанок, кілька цікавих фактів про цей рейтинг:
Найбільше падіння у рейтингу: Виговський Богдан – 23 позиції
Найбільший прогрес у рейтингу: Марина – 15 позицій
Кількість нових учасників рейтингу в порівнянні з минулим роком: 32
Дякую усім, хто читав! Бо більше в цьому році, скоріше за все, я нічого писати не буду. Як виявилось, мої статті викликають невдоволення в багатьох людей. То фотку я вибрав неправильну, то, цитую “…написати якусь х$ню направо і наліво гаразд”, то ще щось. Я знаю, багато хто мріє, щоб статті писала Маша, в неї дійсно чудово виходило. Тож повертайте Машу на джимхану, чи шукайте нового автора.
А кому подобається мої тексти – читайте на здоров’я, мій улюблений текст на цьому сайті звісно про ТаємнеРодео.
Не забувайте підписуватись на наш канал та чат в Телеграмі.
ps: Марані записали свою версію ТОП10, ось вона:
10 місце – Вашеко Андрій, він звичайно талановитий, але не швидше ніж Борісов
9 місце – Борісов Олександр, звичайно він здатен на більше, але не в цьому сезоні
8 місце -Тарас. На початку сезона і в минулому році він звичайно їхав чудово, але якщо звернуту увагу на прогрес , то завдяки наполегливій праці його обігнав у розвитку Діма Стахов
7 місце – Дмитро Стахов, він навчився робити дуже швидкі оберти на 360 градусів, але на прямих відрізках досі не витискає максимум з свого поморанчевого звірятки
6 місце – Філ Проценко, який на слабенькому китайському коні може показати доволі пристойний результат, але у топ 5 на 11 китайських конях не заїдеш.
І «найсмачніша» п‘ятірка найкращих:
5 місце – Дмитро Руденко, він звичайно руйнує стереотип що їхати швидко у контрзвішуванні не можливо. Уявляю що він покаже, коли почне звішуватись…👍
4 місце – Гріценко Максимка, складно оцінити бо жодного разу не прйняв участь на змаганнях в Україні. Маловідомий факт що наприкінці сезона він їхав схему Тризуб 42-44сек, коли автор цих строк проїждала її за 36, але Макс всеж таки минулорічний чемпіон у класі важких мотів. Хоча якби у 2018 році класифікація булаб така сама як в 2019, то він би заїхав в 105% лише 3 рази ( 2, 5 та 6 етап) від часу лідера. Талант звичайно є👌
3 місце – Чінгіз Барінов. Він дійсно наполегливо тренується і тричі потрапив у 105% не зважаючи на те що з його мотом дуже важко впоратися.
2 місце – Дімон Лисенко. Це найбільш перспективний гравець у Джимхані Києва, але як і писав автор статті Уіталік, багато чого треба вдосконалювати
1 місце – Віктор Мікулін. Єдине що потрібно вдосконалювати Віктору то це змінити мот. Це дійсно талановитий джимханіст. Він легко пристосовується до будь якого мотоцикла, до будь яких умов і до будь яких несправностей свого Трансальпа. Ви навіть не помічали ці несправності, бо він завжди їхав граційно і майстерно. Він посів 11 місце у всесвітньму онлайн чемпіонаті , він єдиний хто в Україні проїхав Shiso GP менше ніж за 46сек. Ця схема найтехнічніша і найскладніша зі стандартних. Як би в його руки потрапив справжній джимхано-мот, то ми побачили би гідного конкурента в чемпіонаті Європи!