Саме так. Повне фіаско потерпіли кияни на цьому етапі. Перші місця в усіх можливих номінаціях забрали гості столиці. А все починалося так:
Почесний обов’язок прибирати майданчик і дихати 2Т дістався Максиму Гриценко, він впорався з завданням добре і не забув засняти процес на пам’ять.
Першим з гостей в суботу приїхав сам дон Дімон Покемон з Черкас і його дружина. Діма відразу розпочав вендетту на автора “неправдивих” статей про змагання в Черкасах. Звісно, він нікого не знайшов, а може просто погано шукав. Яка саме стаття визвала праведний гнів у дона Дімона (оця про Віталіків, чи ця про конус?), ми так і не зрозуміли.
Тоді ж увечері приїхали гості з Білорусі, на майданчик вони щоправда не потрапили, бо відразу потрапили у міцні обійми і нескінченні селфі Тої_Про_Кого_Не_Можна_Писати.
Зранку у неділю приїхали інші Віталіки і Віталіни з Черкас, за що їм окрема повага, бо дальняки у жовтні – це досить прохолодна справа. Ще раніше на майданчику з’явилися білоруси, які нарешті вирвались на свободу з міцних обійм Тої_Кого_(і далі по тексту).
Погода стояла чудова (вдень повітря прогрілося до 19 градусів), на майданчик потихеньку підтягувались кияни. Да так підтягнулись, що кількість учасників стала рекордною – 43!
У класі А фаворитами були все ті ж, плюс Денис Ходотович з Мінська. 19-річний хлопчина вже звик приїздити тільки на подіуми на будь-яких змаганнях, тож усі лідери класу А трохи піднапряглися.
Першим стартував Єгор Легкобіт, який хитро змінив ТДМ на ybr125. Проїхав наче непогано (50:99 – 10 місце з 19), але, судячи з синього димку, йобрик скоро помре. Другим їхав Денис Ходотович і з ходу поставив крутий час – 42:57! Лідери чемпіонату Макс Ковальов та Олег Лисюк показали тільки 44:26 і 44:68. Богдан Виговський взагалі проспав і приїхав тільки на другий заїзд. Але і це його не врятувало, бо трохи збився під час проїзду і показав лише 48:73 (сьоме місце).
Пам’ятаєте Дмитра Стегнія, і його йобрика, і їх карколомні падіння? Цього разу Дмитро не зміг їхати і довірив свого коня Максиму Жиленко. Але хто б не їхав на йобрику – це завжди закінчувалося феєричними падіннями. І Максим не став виключенням.
Ще один видовищний заїзд подарував нам Андрій Вашеко, який вирішив показати оточуючим перевагу їзди в коліно. Для цього він вибрав пітбайк і намагався в кожному повороті дістати коліном до асфальту. В першому заїзді він перенервував, а от у другому разом з яскравим заїздом він показав чудовий час – 46:93 (шосте місце)!
Після другого заїзду положення лідерів не змінилося. Ходотович і Ковальов трохи покращили свій час, Лисюк примудрився погіршити, але його так ніхто і не дістав. Тож Денис Ходотович став переможцем класу А, а Макс Ковальов став переможцем чемпіонату, з чим ми їх і вітаємо! Другим в чемпіонаті став Олег Лисюк, третім Богдан Виговський. Четвертим несподівано став Сергій “Темна конячка” Сокоренко, обійшовши на останньому етапі відразу двох конкурентів – Пилипа Проценка і Саню Мілашкіна. Останній, після подіуму на останньому етапі, показав тільки дванадцятий час. Що сталося, Саша?
У класі В було тільки 12 пілотів, але конкуренція тут була ще запеклішою, ніж у класі А. Був відсутній Саша Борисов на фазері, але всі інші сильні кияни були в зборі. До них приєдналися два найсильніших райдера з Черкас – дон Дімон (Hornet 900) і Роман Чеберяка (Tenere 660), а також вправний хлопчина з Білорусі – Андрій Жойдь на Z750. Ще була п’ятірка чоперів, яка показувала дива на віражах, але втрутитися в боротьбу вони не змогли. Скажемо тільки, що найкращим став Василь Куніцин з Мінська на Шедов 1100.
Серед фаворитів найкращий час в першому заїзді показав Макс Гриценко – 44:21, за ним відразу були два Дмитра – Покемон (Руденко) і Лисенко. Обидва мали по штрафній секунді.
Роман Чеберяка зі старту поїхав змійку не туди, тож показав поганий час. Андрій Жойдь взагалі заплутався в схемі і отримав незалік за першу спробу. Але всім було зрозуміло, що якщо він не зіб’ється в другій спробі, то це 100% подіум. У другій спробі Лисенко показав трохи гірший час (45:97), але вже без штрафних секунд. Це вже краще, ніж падіння, але власні нерви – все ще головний ворог Дмитра. Покемон примудрився у другій спробі топнути двічі, тож в залік пішов його перший час (45:43). Андрій Жойдь показав феноменальний час – 41:78 + 1 штрафна секунда. Дивлячись на цей “бєзпрєдєл”, Макс Гриценко спробував поліпшити свій час, але зміг відіграти у самого себе тільки 0.2 секунди. Дуже інтенсивні гальмування зіграло з ним злий жарт і він втрачав дуже багато часу на розворотах в порівнянні з Жойдом. Чеберяка з часом 47:29 залишився тільки п’ятим.
У загальному заліку нічого не змінилося. Перша трійка залишилась та ж сама – Макс Гриценко, Юра Драпік і Саша Борисов (замість нього на подіумі була Світлана). На четверте місце перемістився Дмитро Лисенко.
Найзапекліша боротьба передбачалася в класі дівчат. На цей етап приїхали чотири мотоциклістки з Черкас, дві з яких реально могли поборотися за подіум: Маша Пазич, яка вже забрала перше місце на попередньому етапі і Віта Боня, яка має славу найправнішої джимханістки з Черкас. Була ще Настя з Мінська, а ми вже знаємо, що усі люди з Білорусі автоматично претендують на призи. І це все на фоні невирішеної суперечки між Аліною і Мариною: Марина мала на 4 бали більше, тож, щоб виграти чемпіонат, Аліна мала приїздити першою і знімати усі питання. Всього було 12 дівчат, що також є рекордом!
Після першого заїзду найкращий час показала Маша Пазич – 47:38. Друга була Аліна 50:34, третій час показала Настя – 51:33, але вона зробила старт “з ходу”. Суддівська колегія трохи розгубилася, бо це перший такий випадок за чемпіонат. Вирішили додати одну штрафну секунду і попросили так більше не робити. Марина показала час 52:03 і це її зовсім не влаштовувало. Півтори секунди до Аліни треба було будь-що відігрувати, щоб стати чемпіонкою сезону. Попри те, що траса на перший погляд здавалася більш підходящою для великих мотоциклів, Даша показала тільки 58:79 на своєму Версусі 650. Найприкріший момент стався з Вітою. Вона показала чудовий заїзд, але примудрилася впасти за метр від фінішу! Тож її реальний час залишився загадкою.
Свій другий заїзд Маша Пазич (як і місяць назад) проїхала гірше, ніж перший, але перша спроба принесла їй перемогу на цьому етапі! Аліна теж перехвилювалася і трохи погіршила свій час. Марина їхала на всі гроші і полішила свій час, але зовсім трохи не дотягнулася до Аліни – 50:44! Даша значно поліпшила свій час – 52:25, але серед такої конкуренції вона залишилася тільки п’ятою. Четвертою приїхала Віта, яка показала час – 49:13, але мала дві штрафні секунди – одну за збитий конус і одну … за незупинку на фініші! Якби вона зупинилася, то стала б другою, а Аліна здобула б тільки на три бали більше за Марину і Марина стала б чемпіонкою, а так другою стала Аліна і отримала на чотири бали більше, ніж Марина, і в них знову стало однаково балів. Не здивуюсь, якщо ця незупинка Віти буде приходити до Марини Поліщук у нічних кошмарах ще довгий час. Настя теж не поліпшила свій час і залишилася тільки шостою.
Після заїзду дівчат відбувся, напевно, найбільший прокол організаторів за весь чемпіонат, вони просто не подумали заздалегідь, що робити, якщо у дівчат буде однакова кількість балів? Спочатку почали рахувати усі місця дівчат на змаганнях. Це не допомогло, бо вони мали рівну кількість перших, других і третіх місць. У цей момент Уітя Дрібний напевно хотів опинитися за тисячу кілометрів звідси, але йому прийшлося вирішувати жіночу проблему. Нашвидкуруч придумали два варіанти – по два додаткових заїзди по схемі етапу чи паралельні заїзди по СісоГП до двох перемог. Вирішили робити паралельні заїзди на Сісо. Перший заїзд виграла Марина, випередивши Аліну на кілька сотих секунди. Напруження просто висіло в повітрі, глядачі розділилися на два табори і кожен вболівав за свою улюблену джимханістку. У другому заїзді Аліна більш вправно крутила “метеликів” і зуміла зберегти відрив від Марини до самого фінішу.
Тож долю чемпіонства вирішували в третьому заїзді. Можна тільки уявити, яке напруження було у дівчат. Перша помилилася Аліна, збивши третій конус. Але через півсекунди помиляється і Марина – топає при розвороті на 4 конусі, потім не вписується в змійку, повертається на третій конус, але їде його не з того боку, Дрібний кричить у рупор, що вона їде не туди і Марина здається та паркується на фініші. Аліна спокійно доїжджає схему і отримує привітання від глядачів. Перемогла сильніша! Для Марини це буде урок, що треба не тільки вчитися керувати мотоциклом, а ще і приборкувати свої нерви. Попри перемогу Аліни розрив між майстерністю дівчат настільки мізерний, що хочеться привітати їх обох з перемогою в чемпіонаті! Але задирати носа не слід, Маша Пазич вже показала, що їздить краще за обох, а якщо наступного сезону в змагання повернеться засновниця київської джимхани – Ната ”Relict”, то конкуренція стане неймовірною!
Третє місце в чемпіонаті посіла Даша Ткачук, з чим ми її теж поздоровляємо!
Загальний залік по всім класам:
Нагородження трохи затягнулося, але вийшло досить веселим. Всі активні джимханісти отримали пам’ятні грамоти, вручені по заслугах і досягненнях.
Якщо відкинути поділ по класах і подивитися на цей етап(просунута статистика попередніх етапів), можна побачити кілька цікавих фактів.
Ми знову отримали нового переможця. Сім етапів вигравали сім різних людей. Дрібний зміг зробити майже ідеально збалансовану трасу, маленькі мотоцикли якщо і мали перевагу, то зовсім невеличку. Чередування жовтого і зеленого дуже показове для перших 10 місць. Перша десятка, напевно, найсильніша за всі 7 етапів. Роман Чеберяка вже забув, коли він останній раз здобував тільки 10 результат. Тож ми ще раз дуже дякуємо усім гостям, що завітали до нас в Київ на змагання: чим більше сильних пілотів, тим цікавіші змагання!
Маша Пазич була швидче за таких сильних пілотів, як Юра Драпік і Богдан Виговський. Падіння Мілашкіна в загальному заліку ще більш вражаюче. З 5 місця на минулому етапі він впав до 24!
Як же так, Саша!?… Чи я вже задавав це риторичне питання? Хоча, питання не риторичне, і Саня дав коротку, але чітку відповідь:
“Багато бухав, мало тренувався, зірки не так стояли… А взагалі не зрозумів, як чередувати довгі і короткі ділянки”.
Юра Драпіковський проїхав найгіршу для себе гонку, якщо не рахувати ту, де він запоров обидва заїзди. Тільки 14 місце. Попередній найгірший результат був 9 місце. Єгор Легкобіт трохи поліпшив свій результат, пересівши на йобрик: якщо на попередніх етапах його обганяли мінімум четвірка дівчат, то зараз тільки троє. А якби Віта загальмувала на фініші (десь у Ірпіні нервово здригнулася Марина), то знову було б четверо. Чи варта була гра свічок?
Слід відмітити всіх, хто вліз в проміжок між 120% і 125% секунд від лідера. У двох секундах приїхали аж 12 пілотів (і пілотес)! Потім відразу йде прірва аж в три секунди. Це рубіж між тими, хто тренується регулярно, і хто тренується не дуже регулярно чи не дуже завзято. Але не треба вішати носа, все у ваших руках – тренуйтеся, і результат прийде.
Якщо дивитися загальний залік чемпіонату(за версією “просунутою статистики”), то в очки приїхали аж 44 пілоти, перше місце посів Максим Гриценко.
Доречі, серед дівчат Аліна має на бал більше за Марину, але найцікавіше, що Маша Пазич всього за два етапи примудрилася набрати балів більше за обох киянок.
Таблиця “процентів” зазнала деяких змін. Ми виділили двох найстабільниших пілотів. Олег Лисюк 5 разів приїздив в в межах 115% від лідера! Юра Драпік 5 разів був в 120%.
Ще троє приїздили 4 рази в 115%.
За іронією долі в цій таблиці так і не з’явилася Аліна, дивно, але вона жодного разу не потрапила навіть в 120%, хоча брала участь в усіх семи етапах.
Маша Пазич обидва рази приїхала в межах 115%, таким досягненням можуть похизуватися дуже небагато хлопців. Так тримати, Машо!
Ще кращий результат у Андрія Вашеко, який теж всі свої три спроби завершував в межах 115%.
Ця таблиця непогано описує силу пілотів, але скоро чекайте на нашому сайті окремий рейтинг найкращих джимханістів!
І кілька жартівливих номінацій про 7 етап наостанок:
Ми хочемо висловити подяку нашим партнерам за підтримку і можливість проведення чемпіонату на гідному рівні!
В першу чергу мотошколi Pro-biker та мотолокаціі BIKE BOX за співпрацю і надану можливість проведення чемпіонату на майданчику, що розташований на території спортивно-розважального комплексу X-park!
Слідкуйте за подіями джимхано-подіями в Фейсбуці МотоДжимханаКиїв та Інстаграмі МотоДжимханаКиїв, а також в чатах Вайбера та Телеграма. Зустрінемось на наших тренувальних майданчиках.
Всім удачі
Читайте також інші статті про етапи Moto Gymkhana Kiev Cup 2018:
Просунута статистика, або хто виграв у номінації “Найкращі шкіряні штани” на 6 етапі?
1 Comment
[…] Сергій, провалився на 3 етапі – тільки 20 місце, з невизначених причин провалився на 7 етапі – 24 місце (найгірший результат у сезоні). Залежність […]