Чому “Дрібний”? Задавали собі таке питання? Дивний нікнейм для дев’яностокілограмового парубка. А все через те, що Уітя полюбляє все дрібне. Дрібні радіуси розвороту, дрібні схеми. Цього разу він знову перевершив сам себе і побудував схему на клаптику два на три метри, використавши всього з десяток конусів. Профіт з усіх сторін – менше конусів треба ставити/прибирати, менше площі підмітати, менше часу на змагання.
Наступного разу чекаємо ще дрібнішу трасу, у тому, що вона буде суперзатична, немає жодного сумніву!
Уітя ризикнув і включив у схему хитрі ворота, через які треба було проїздити тричі. Звісно, не всі відразу зрозуміли, як його їхати, але насправді ні в кого проблем з цим не виникло. Початок траси дуже нагадував схеми з останнього етапу Кавабанги, Мілашкін відразу впізнав цю частину, бо на тій трасі він придавив собі ногу (по правді, на кожній трасі він придавлює собі ногу).
Ще перед стартом усі помітили двох нових дівчат, які вправно закладали свої мотоцикли – одна з них була Маша Пазич з Черкас, а друга була наша стара знайома – Та_Про_Кого_Не_Можна_Писати. У новому шоломі, на новому мотоциклі і з багажем закордонного досвіду її було не впізнати. Для більшої фотогенічності Та_Про_Кого_Не_Можна_Писати вирішила не відкривати “забрало” на шоломі – фотки справді вийшли чудові. Чи це дійно та сама Та_Про_Кого_Не_Можна_Писати , яка на минулому етапі досить невпевнено трималася на мотоциклі, а зараз чіпляла підніжками асфальт?
Крім Маши, з Черкас приїхав ще (хто б ви думали?) Віталік.
Навколо траси ходили всі найкращі фотографи – Андрій Тищенко, Ната Романова і Торт Мітрич. Останній навіть використовував дитячу працю, щоб устигнути зафільмувати і зафотографувати усе навколо.
Траса справила дивне враження. Наче тільки почав, і вже фініш. Якось дуже коротка вона вийшла, хотілося ще поїздити.
Заїзди почалися з Олега Гребенюка на новенькому Колбасакі sl250. Він активно палив зчеплення і весь час демонстрував п’яту точку публіці. Чи дало це йому якусь перевагу – абсолютно ні. Олег, тобі треба щось змінювати в своєму стилі пілотування, окрім зваблення дівчат, в ньому немає ніякого сенсу.
Ще один пілот Колбасакі – юний падаван Микита Тімофєєв посів останнє місце в класі А. Він примудрився впасти і добряче подерти свою п’яту точку, тож в заїздах він міцно тримав її на сідушці. Це був не день Колбасакі.
Серед лідерів класу А відразу пішла заруба. Чотири пілоти показали час з різницею в півсекунди.
Усе вирішувалось у другому заїзді. У цій напружений ситуації виграв найдосвідченіший пілот всього чемпіонату Макс Позітів.
Макс відіграв у самого себе аж дві секунди. Скоріше за все, секрет у його новенькому пуховіку, який він одягнув на змагання.
Богдан Виговський та Саша Мілешкін зуміли відіграти лише секунду від самих себе, і посіли друге й третє місце. Олег Лисюк перед цим етапом почивав на лаврах і вже бачив себе переможцем всього чемпіонату, але не так склалося, як гадалося. Він не зміг суттєво покращити свій час і вперше залишився без подіуму.
Інтрига перед останнім етапом закрутилася не на жарт. Олег, Максим та Богдан мають по сутті однакові бали. Хто виграє останній етап, той і буде кращим у класі А.
Клас B неприємно вразив – приїхало всього 11 пілотів. Так мало не було ще на жодному етапі. Сюрпризів не сталося – ті, хто частіше за всіх з’являвся на тренуваннях посіли перші 5 місць на чолі з Максом Гриценком. За виключенням пілотів трансальпів: Юра Драпік примудрився в першому заїзді поїхати не туди, а в другому впасти, Рома Романов просто проїхав дуже слабко, навіть для самого себе.
Про протистояння з фазерами навіть мови не йшло – фазери посіли друге і четверте місце. Прибульці знову вкрали талант Влада Кондратенка – чи як інакше пояснити його поганий час?
Діма Лисенко нарешті не впав і приїхав на третю сходинку, друге місце посів Саша Борисов.
Перед останнім етапом у класі В найменше інтриги – Макс Гриценко переможець, ніхто не має навіть математичних шансів його наздогнати. На другому місці – Юра, але Саша Борисов має всього на 7 очків менше і кращу форму на цей момент. Тож фінальна заруба між фазерами і трансальпами переноситься на останній етап. Ще кілька пілотів мають математичні шанси вскочити в першу трійку, але ці шанси суто формальні.
У класі дівчат намічалася напружена боротьба. Та_Про_Кого_Не_Можна_Писати на розминці показала, що може втрутитися в битву за подіум, Маша теж могла розбавити традиційну трійку дівчат на подіумі.
Та_Про_Кого_Не_Можна_Писати з ходу показала час краще за Момота В’ячеслава, у якого вона брала мотоцикл. Більше того, вона проїхала трасу без жодних помилок. Коли там наступні змагання в Жодино, треба і собі з’їздити, прокачати так скіли, як Та_Про_Кого_Не_Можна_Писати.
Справжню сенсація зробила Маша, проїхавши в першій спробі 36,86 – це краще за лідера класу А Лисюка Олега! Це був би четвертий час, що в класі А, що в класі B. Марина і Аліна відстали аж на 2 та 4 секунди від Маші. У другому заїзді вся ця трійка показала гірший час. Тільки Ткачук Даша поліпшила свій перший час, але цього все одно не вистачило для подіуму.
Браво Маша!
У загальному заліку Марина вирвалась вперед, і тепер тільки перемога на останньому потрібна Аліні, щоб посісти перше місце в чемпіонаті.
Після основних змагань Уітя влаштував ще парні заїзди на виліт на схемі SisoGP. Щоправда, відстань була не стандартна в 4 метри, а в 6 метрів. Дивно, але далеко не всі пам’ятали, як їхати по SisoGP, хоча це одна з найкращих трас для тренувань. І навіть ті, хто її часто їздять, примудрилися збитися з курсу. Виграв ці заїзди Макс Позітів – досвід не проп’єш. Але у Макса буде шанс пропити, бо в якості приза він отримав чудову кишенькову флягу!
Ще одна цікава історія сталася з чоперами. Вони довго нили, що хочуть свій клас, і таки нанили на собі на комплект медальок. Виграв цей клас Ернест Гранн, і відразу ж виклав фотку з медалькою у пейсбук і зірвав пару сотень лайків. Чи варто хизуватися медалькою, якщо п’ятеро дівчат показали час кращий за тебе, Ернест?
Вже після змагань чоперисти знову сіли на шию Марині і почали нити, що медальки є, а грамот немає! Насправді, Марина, де грамоти для чоперів?
Під час нагородження лейтенант Краснікова чітко виконала бойове завдання і доставила бризки шампанського на тіла переможців. Щоправда, двоє встигли втекти і отримати зовсім невелику дозу.
Ми хочемо висловити подяку нашим партнерам за підтримку і можливість проведення чемпіонату на гідному рівні!
В першу чергу мотошколi Pro-biker та мотолокаціі BIKE BOX за співпрацю і надану можливість проведення чемпіонату на майданчику, що розташований на території спортивно-розважального комплексу X-park!
Також, щиро вдячнi за круті призи від наших партнерів: SUZUKI Ukraine та Hack Bags- чудовi сумки та рюкзаки!
Побачимось на наступному етапі!