[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Кубок з Мото Джимхани Києва MGKC 2019
Історія змагань в Києві
З 2013 року Київська Джимхана проводить власний турнір Moto Gymkhana Kiev Cup, скорочено MGKC. Нам дуже приємно бачити, як чемпіонат щороку піднімається на рівень вище в організації, схемах та учасниках, сподіваємось і надалі рухатиметься вперед.
У 2018 році було заплановано і проведено рекордні 7 етапів, до яких долучилось близько 150 унікальних райдерів з різних куточків України, а також гості з Білорусі.
Друзі, будемо раді Вас бачити на етапах у 2019 році і з задоволенням приїдемо в гості до Вас!
Календар етапів Мото Джимхани Кубок Києва – MGKC 2019
Етап 1 – 21 Квітня
Етап 2 – 12 Травня
Етап 3 – 09 Червня
Етап 4 – 07 Липня
Етап 5 – 11 Серпня
Етап 6 – 08 Вересня
Етап 7 – 06 Жовтня
Регламент змагань
Формат змагань
Формат змагань передбачає, що учасники змагання не знають трасу до самого початку, тому перше випробування – це зрозуміти і запам’ятати трасу, так званий layout.
На мапі траси використовуються спеціальні позначення, за якими учасник орієнтується на місці та виконує відповідний елемент.
Так, червоний конус – це правий поворот, синій – лівий, жовті конуси позначають ворота або лінію, синій або червоний конус з жовтою смугою – це розворот на 360 градусів у ліву чи праву сторону.
Конуси поєднані в схему, але найлегше запам’ятати схему як набір базових фігур або елементів схеми. Для знайомства з елементами, можна почати з вивчення базових елементів та перейти до складніших схем.
Заїзди
Після знайомства з трасою учасники мають трохи часу на підготовку, прогрів та розминку, а після цього стартують по черзі – від слабших до сильніших пілотів. Тобто, спочатку стартують пілоти класу N, потім D2, D1, C2, C1, B, A.
Кожен учасник має зробити 2 проїзди, але не одразу.
Cпочатку всі учасники роблять перший заїзд, перерва, а потім другий.
У залік іде найкращий з двох заїздів результат.
Старт та фініш схеми контролюється суддями, а час проходження схеми фіксується електронним засікатором.
Класи
У Київський мото джимхані на 2019 рік виділяють наступні класи
- А клас: Спортсмени, які показали час, менший від 105% найшвидшого часу
- В клас: Інші спортсмени, які показали час, менший від 105% найшвидшого часу на етапі.
- С1 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 110% найшвидшого часу на етапі.
- С2 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 115% найшвидшого часу на етапі.
- D1 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 120% найшвидшого часу на етапі.
- D2 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 130% найшвидшого часу на етапі.
- N клас: Спортсмени, які показали час, більший від 130% найшвидшого часу на етапі.
Перед 1 етапом змагань ми зробили розподіл усіх, хто брав участь у минулорічних змаганнях, у цій таблиці. Всі, кого немає в цій табличці, автоматично потрапляють у клас N.
Перехід між класами
- Щоб перейти в клас А треба показати час, менший від 105% на мінімум трьох етапах чемпіонату.
- Якщо на етапі змагань не присутній жоден спортсмен з класу А чи B – то перехід між класами за результатом цього етапу змагань неможливий.
- Для того, щоб перейти у вищий клас, треба:
- клас B – показати час, менший за 105% від кращого часу
- клас С1 – показати час, менший за 110% від кращого часу
- клас С2 – показати час, менший за 115% від кращого часу
- клас D1 – показати час, менший за 120% від кращого часу
- клас D2 – показати час, менший за 130% від кращого часу
- У нижчий клас перейти неможливо
Кольори класів
А – червоний
В – синій
С1 – темно-зелений
C2 – салатовий
D1 – темно-сірий
D2 – світло-сірий
N – жовтий
Номери класів
Стартові номери для кожного учасника позначені тим же кольором, що і клас. Кожен учасник може використовувати один і той же номер на декілька змагань, чи брати новий номер, якщо загубить попередній. Якщо учасник переходить у вищий клас, він повинен взяти новий номер відповідно свого класу.
Кожен клас може використовувати стартові номери тільки з цього діапазону:
- А – від 1 до 29
- В – від 30 до 69
- С1 – від 70 до 99
- C2 – від 100 до 149
- D1 – від 150 до 199
- D2 – від 200 до 299
- N – від 300 до 499
Підкласи:
Окрім класів за японською системою, ми залишили можливість локальних протистоянь. Кожен учасник може брати участь одночасно в декількох підкласах. Кількість підкласів може бути розширена – пропонуйте ваші ідеї!
- Основний – загальний залік між всіма учасниками згідно з часом, показаним на схемі, передбачає нагородження медальками за 1, 2 та 3 місця
- Леді – він зводить між собою наших чарівних учасниць, передбачає нагородження медальками за 1, 2 та 3 місця
- Чопер-майстр – тут заруба між учасниками на крузерах та чоперах, передбачає нагородження грамотами за 1, 2 та 3 місця
- Новачок – окремий під-клас для новачків, тобто всіх, хто наразі знаходиться в класі N, передбачає нагородження грамотами за 1, 2 та 3 місця
Нарахування балів
У 2019 році вводиться загальний залік для всіх райдерів незалежно від класу, статі, мотоциклу, тощо.
Бали отримують всі, хто розмістився з 1 по 25 місце. Формула нарахування аналогічна системі Moto GP, але адаптована для більшої кількості учасників:
Місце | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
Бали | 116 | 102 | 89 | 77 | 66 | 56 | 47 | 39 | 32 | 26 | 21 | 17 | 14 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Технічні обмеження та вимоги для учасників
В учасника має бути відкрита категорія А.
Пілот має подбати про свій захист та мати: шолом, перчатки, мото-взуття, наколінники або штані з вбудованим захистом, а також захист торса: черепаха або куртка з захистом.
Мотоцикл має бути в доброму технічному стані і не мати підтікання рідин.
Рекомендуємо облаштувати мотоцикл дугами безпеки або краш-пегами.
Допускаються будь-які класи і технічні модифікації мотоцикла.
Ми наполегливо рекомендуємо не використовувати слікову гуму, але не забороняємо.
Тренування та тусовка
Рекомендуємо Вам приєднуватись до тренувань, навіть якщо Ви не збираєтесь брати участь у змаганнях. У 2018 році тренування проходили 4 рази на тиждень у різні дні та у різних частинах міста, так щоб Ви могли хоч раз на тиждень приїхати і попрактикуватись.
Список безкоштовних майданчиків для тренувань з мото джимхани в Києві знаходиться тут: Майданчики для тренувань
Актуальні час і місце наступного тренування можна дізнатися в нашій в групі Facebook , в Інстаграмі або долучитись до нас в Вайбері та Телеграмі
Волонтерам та спонсорам
Ми дуже вдячні всім волонтерам, фотографам, операторам, маршалам та простим джимханістам, що роблять неймовірний вклад у розвиток джимхани в Україні та Києві.
Дякуємо за підтримку нашим спонсорам та партнерам 2019 року, хотілось би відзначити:
- мото-школу “Pro-Biker” та центр розваг та відпочинку Х-парк за наданий майданчик та різноманітну підтримку в організації змагань та тренувань
- представників мото салона Судзукі Україна за активну участь та підтримку призами
- виробників та мото магазини: Moto Territory за підтримку призами та активну участь в організації
- кафе Bike Box – за прекрасний простір для відпочинку, смаколики, напої і відверті посмішки
Окрема подяка нашим фотографам та операторам: Діма Орда (Торт), Андрій Тищенко, Егор Легкобіт, Наті та інші!
Дякуємо Вам Всім і до зустрічі в 2019 році![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]