[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Кубок з Мото Джимхани Києва MGKC 2019

Історія змагань в Києві

З 2013 року Київська Джимхана проводить власний турнір Moto Gymkhana Kiev Cup, скорочено MGKC. Нам дуже приємно бачити, як чемпіонат щороку піднімається на рівень вище в організації, схемах та учасниках, сподіваємось і надалі рухатиметься вперед.

У 2018 році було заплановано і проведено рекордні 7 етапів, до яких долучилось близько 150 унікальних райдерів з різних куточків України, а також гості з Білорусі.

Друзі, будемо раді Вас бачити на етапах у 2019 році і з задоволенням приїдемо в гості до Вас!

 

Календар етапів Мото Джимхани Кубок Києва – MGKC 2019

Кубок Джимхани Київ 2019 - Moto Gymkhana Kiev Cup 2019


Етап 1 – 21 Квітня

Етап 2 – 12 Травня

Етап 3 – 09 Червня

Етап 4 – 07 Липня

Етап 5 – 11 Серпня

Етап 6 – 08 Вересня

Етап 7 – 06 Жовтня


Регламент змагань

Формат змагань

Формат змагань передбачає, що учасники змагання не знають трасу до самого початку, тому перше випробування – це зрозуміти і запам’ятати трасу, так званий layout.

На мапі траси використовуються спеціальні позначення, за якими учасник орієнтується на місці та виконує відповідний елемент.

Так, червоний конус – це правий поворот, синій – лівий, жовті конуси позначають ворота або лінію, синій або червоний конус з жовтою смугою – це розворот на 360 градусів у ліву чи праву сторону.

Конуси поєднані в схему, але найлегше запам’ятати схему як набір базових фігур або елементів схеми. Для знайомства з елементами, можна почати з вивчення базових елементів та перейти до складніших схем.

 

Заїзди

Після знайомства з трасою учасники мають трохи часу на підготовку, прогрів та розминку, а після цього стартують по черзі – від слабших до сильніших пілотів. Тобто, спочатку стартують пілоти класу N, потім D2, D1, C2, C1, B, A.

Кожен учасник має зробити 2 проїзди, але не одразу.
Cпочатку всі учасники роблять перший заїзд, перерва, а потім другий.

У залік іде найкращий з двох заїздів результат.

Старт та фініш схеми контролюється суддями, а час проходження схеми фіксується електронним засікатором.

 

 

Результати мото джимкхана Київ 2018

Класи

У Київський мото джимхані на 2019 рік виділяють наступні класи

  • А клас: Спортсмени, які показали час, менший від 105% найшвидшого часу
  • В клас: Інші спортсмени, які показали час, менший від 105% найшвидшого часу на етапі.
  • С1 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 110% найшвидшого часу на етапі.
  • С2 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 115% найшвидшого часу на етапі.
  • D1  клас: Спортсмени, які показали час, менший від 120% найшвидшого часу на етапі.
  • D2  клас: Спортсмени, які показали час, менший від 130% найшвидшого часу на етапі.
  • N клас: Спортсмени, які показали час, більший від 130% найшвидшого часу на етапі.

Перед 1 етапом змагань ми зробили розподіл усіх, хто брав участь у минулорічних змаганнях, у цій таблиці. Всі, кого немає в цій табличці, автоматично потрапляють у клас N.

 

 

Перехід між класами

  1. Щоб перейти в клас А треба показати час, менший від 105% на мінімум трьох етапах чемпіонату.
  2. Якщо на етапі змагань не присутній жоден спортсмен з класу А чи B – то перехід між класами за результатом цього етапу змагань неможливий. 
  3. Для того, щоб перейти у вищий клас,  треба:
    1. клас B – показати час, менший за 105% від кращого часу
    2. клас С1 – показати час, менший за 110% від кращого часу
    3. клас С2 – показати час, менший за 115% від кращого часу
    4. клас D1 – показати час, менший за 120% від кращого часу
    5. клас D2 – показати час, менший за 130% від кращого часу
  4. У нижчий клас перейти неможливо

 

Кольори класів

А – червоний

В – синій

С1 – темно-зелений

C2 – салатовий

D1 – темно-сірий

D2світло-сірий

Nжовтий

 

 

 

Номери класів

Стартові номери для кожного учасника позначені тим же кольором, що і клас.  Кожен учасник може використовувати один і той же номер на декілька змагань, чи брати новий номер, якщо загубить попередній. Якщо учасник переходить у вищий клас, він повинен взяти новий номер відповідно свого класу.

Кожен клас може використовувати стартові номери тільки з цього діапазону:

  • А – від 1 до 29
  • В – від 30 до 69
  • С1 – від 70 до 99
  • C2 – від 100 до 149
  • D1 – від 150 до 199
  • D2від 200 до 299
  • Nвід 300 до 499

Підкласи:

Окрім класів за японською системою, ми залишили можливість локальних протистоянь. Кожен учасник може брати участь одночасно в декількох підкласах. Кількість підкласів може бути розширена – пропонуйте ваші ідеї!

  • Основний – загальний залік між всіма учасниками згідно з часом, показаним на схемі, передбачає нагородження медальками за 1, 2 та 3 місця
  • Леді – він зводить між собою наших чарівних учасниць, передбачає нагородження медальками за 1, 2 та 3 місця
  • Чопер-майстр – тут заруба між учасниками на крузерах та чоперах, передбачає нагородження грамотами за 1, 2 та 3 місця
  • Новачок – окремий під-клас для новачків, тобто всіх, хто наразі знаходиться в класі N, передбачає нагородження грамотами за 1, 2 та 3 місця

Нарахування балів

У 2019 році вводиться загальний залік для всіх райдерів незалежно від класу, статі, мотоциклу, тощо.
Бали отримують всі, хто розмістився з 1 по 25 місце. Формула нарахування аналогічна системі Moto GP, але адаптована для більшої кількості учасників:

Місце 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Бали 116 102 89 77 66 56 47 39 32 26 21 17 14 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Технічні обмеження та вимоги для учасників

В учасника має бути відкрита категорія А.
Пілот має подбати про свій захист та мати: шолом, перчатки, мото-взуття, наколінники або штані з вбудованим захистом, а також захист торса: черепаха або куртка з захистом.

Мотоцикл має бути в доброму технічному стані і не мати підтікання рідин.
Рекомендуємо облаштувати мотоцикл дугами безпеки або краш-пегами.

Допускаються будь-які класи і технічні модифікації мотоцикла.
Ми наполегливо рекомендуємо не використовувати слікову гуму, але не забороняємо.

 

Тренування та тусовка

Рекомендуємо Вам приєднуватись до тренувань, навіть якщо Ви не збираєтесь брати участь у змаганнях. У 2018 році тренування проходили 4 рази на тиждень у різні дні та у різних частинах міста, так щоб Ви могли хоч раз на тиждень приїхати і попрактикуватись.

Список безкоштовних майданчиків для тренувань з мото джимхани в Києві знаходиться тут:  Майданчики для тренувань

Актуальні час і місце наступного тренування можна дізнатися в нашій в групі Facebook , в Інстаграмі або долучитись до нас в Вайбері та Телеграмі

 

 

Волонтерам та спонсорам

Ми дуже вдячні всім волонтерам, фотографам, операторам, маршалам та простим джимханістам, що роблять неймовірний вклад у розвиток джимхани в Україні та Києві.

Дякуємо за підтримку нашим спонсорам та партнерам 2019 року, хотілось би відзначити:

  • мото-школу “Pro-Biker” та центр розваг та відпочинку Х-парк за наданий майданчик та різноманітну підтримку в організації змагань та тренувань
  • представників мото салона Судзукі Україна за активну участь та підтримку призами
  • виробників та мото магазини: Moto Territory за підтримку призами та активну участь в організації
  • кафе Bike Box – за прекрасний простір для відпочинку, смаколики, напої і відверті посмішки

Окрема подяка нашим фотографам та операторам: Діма Орда (Торт)Андрій Тищенко, Егор Легкобіт, Наті та інші!

Дякуємо Вам Всім і до зустрічі в 2019 році![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]