Змагання з Мото Джимхани

 

Джимхана – прийшла до нас з Японії, де була продовженням занять після мото-школи, а також безпечною і доступною альтернативою кільцевим мото-гонкам. В Україні кількість прихильників джимхани зростає з кожним роком і великі міста проводять свої власні змагання що-сезону.

В мото джимхані приваблює можливість потренувати керування мотоциклом в безпечних умовах так популярна як серед початківців, щойно закінчивших мото-школу, так і серед досвідчених мотоциклістів, що підтримують та вдосконалюють свою майстерність. Такі елементи керування як звішування, контр-керування, розвороти мінімального радіуса і в максимальному куті нахилу, а також гальмування в повороті і в нахилі (trail-braking) відкриють Вам новий рівень контролю над мотоциклом та впевненість в повсякденних поїздках по місту або подорожах.

До того ж на тренуваннях та змаганнях можна зустріти представників всіх мото класів  будь-то спорт, стріт, турист, ендуро чи навіть чопер або мопеди! Попре вагому різницю в мотоциклах джимхана об’єднує тим, що розвиває вправність володіння саме своїм мотоциклом незважаючи на його клас, вагу або призначення. Саме на ньому ви проводите найбільше часу і саме він є найкращим для того, щоб займатись джимханою.

А ще тренування та змагання – це прекрасна можливість поспілкуватись з однодумцями, знайти відповіді на питання або поділитись досвідом.

 

Якщо ж поставитись більш серйозно до змагань, то онлайн чемпіонат з джимхани дає унікальну можливість позмагатись з найкращими райдерами з усіх куточків світу, як то Японія, Нідерланди, Чехія, Франція, США чи навіть Нова Зеландія.

Подивіться, якого рівня майстерності досягли Японські джимханісти!

 

Змагання в Києві

З 2013 року Київська Джимхана проводить власний турнір Moto Gymkhana Kiev Cup. Нам дуже приємно, що чемпіонат щороку піднімається на рівень вище в організації, схемах та учасниках.

В 2018 році було заплановано і проведено рекордні 7 етапів, до яких долучилось близько 150 унікальних райдерів з різних куточків України, а також гостів з Білорусі.

Друзі, будемо раді Вас бачити на наступних етапах і з задоволенням приїдемо в гості і до Вас!

 

Формат змагань

Формат змагань передбачає, що учасники змагання не знають трасу до самого початку, тому перше випробування – це зрозуміти і запам’ятати трасу, так званий layout.

На мапі траси використовуються спеціальні позначення, за якими учасник орієнтується на місці та виконує відповідний елемент.

Так червоний конус – це правий поворот, синій – лівий, жовті конуси позначають ворота або лінію, синій або червоний конус з жовтою смугою – це розворот на 360 градусів в ліву чи праву сторону.

 

Елементи схеми

Конуси поєднані в схему, але найлегше запам’ятати схему як набір базових фігур або елементів схеми, як наступні:

  • розвороти на 180, 270, 360 і більше градусів
  • вісімка
  • змійка
  • проїзд лінії або коридору
  • ну і звісно стартові/фінішні ворота

Для знайомства з елементами, можна почати з вивчення базових елементів та перейти до більш складніших схем.

 

Заїзди

Після знайомства з трасою, учасники мають трохи часу на підготовку, прогрів та розминку, а після цього стартують по черзі.

Кожен учасник має зробити 2 проїзди, але не одразу.
Cпочатку всі учасники роблять перший заїзд, перерва, а потім другий.

В залік іде найкращий з двох заїздів результат.

Старт та фініш схеми контролюється суддями, а час проходження схеми фіксується електронним засікатором.

 

 

Попре формальну простоту не кожен може витримати напруження та тримати концентрацію під час другого заїзду, особливо якщо в першому вже були допущені суттєві помилки, а твій конкурент проїхав схему чисто та ще й з гарним часом.

Зберігати спокій та контролювати емоції – це найкорисніший навичок для мотоцикліста, який стримує його від необачних реакцій та дій на дорозі.

Рекомендуємо хоча б раз прийняти участь в змаганнях, щоб відкрити власні здібності самоконтролю.

 

 

 

Результати мото джимкхана Київ 2018

Класи

В Київський мото джимхані на 2019 рік виділяють наступні класи

  • А клас: Спортсмени, які показали час, менший від 105% найшвидшого часу
  • В клас: Інші спортсмени, які показали час, менший від 105% найшвидшого часу на етапі.
  • С1 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 110% найшвидшого часу на етапі.
  • С2 клас: Спортсмени, які показали час, менший від 115% найшвидшого часу на етапі.
  • D1  клас: Спортсмени, які показали час, менший від 120% найшвидшого часу на етапі.
  • D2  клас: Спортсмени, які показали час, менший від 130% найшвидшого часу на етапі.
  • N клас: Спортсмени, які показали час, більший від 130% найшвидшого часу на етапі.

 

 

Перехід між класами

  1. Перейти в клас А можна тільки по закінченню сезону, для цього треба показати час менший від 105% на мінімум трьох етапах чемпіонату
  2. Якщо в етапі змагань не присутній жоден спортсмен з класу А чи B – то перехід між класами
    за результатом цих змагань неможливий
  3. Для того, щоб перейти у вищий клас,  треба:
    1. клас B – показати час, менший за 105% від кращого часу
    2. клас С1 – показати час, менший за 110% від кращого часу
    3. клас С2 – показати час, менший за 115% від кращого часу
    4. клас D1 – показати час, менший за 120% від кращого часу
    5. клас D2 – показати час, менший за 130% від кращого часу
  4. У нижчий клас перейти неможливо

 

Кольори класів

  • А – червоний
  • В – синій
  • С1 – темно-зелений
  • C2 – салатовий
  • D1 – темно-сірий
  • D2 – світло-сірий
  • N- жовтий

Номери класів

Стартові номери для кожного учасника позначені тим же кольором, що і клас.   Кожен учасник може використовувати один і той же номер на декілька змагань, чи брати новий номер, якщо загубить попередній. Якщо учасник переходить у вищий клас, він повинен взяти номер відповідно свого класу.

Кожен клас може використовувати стартові номери тільки з цього діапазону:

  • А – від 1 до 9
  • В – від 10 до 49
  • С1 – від 50 до 99
  • C2 – від 100 до 149
  • D1 – від 150 до 199
  • D2 – від 200 до 299
  • N- від 300 до 399

Нарахування балів

 

В 2019 році вводиться залік загальний для всіх райдерів не залежно від класу, полу, мотоциклу, тощо.
Бали отримують всі хто розмістився з 1 по 25 місце. Формула нарахування аналогічна системі Moto GP, але адаптована для більшої кількості учасників:

Місце 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Бали 116 102 89 77 66 56 47 39 32 26 21 17 14 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Тренування та тусовка

В 2018 році тренування проходили 4 рази на тиждень в різні дні та різних частинах міста, так щоб Ви могли хоча б раз на тиждень приїхати і попрактикуватись.

Список безкоштовних майданчиків для тренувань з мото джимхани в Києві знаходиться тут:  Майданчики для тренувань

Актуальні час і місце наступного тренування можна дізнатися в нашій в групі Facebook , в Інстаграмі або долучитись до нас в Вайбері та Телеграмі

 

 

Подяка волонтерам та спонсорам

Ми дуже вдячні всім волонтерам, фотографам, операторам, маршалам та простим джимханістам, що роблять неймовірний вклад в розвиток джимхани в Україні.

Дякуємо за підтримку нашим спонсорам та партнерам, хотілось би відзначити: мото-школу “Pro-Biker”, центр розваг та відпочинку Х-парк, представників мото салонів КТМ в Україні та Судзукі Україна, а також виробники та мото магазини: Moto TerritoryBiker-Market та Hack Bags !

Наші фотографи та оператори: Діма Орда (Торт)Андрій Тищенко, Егор Легкобіт, Наті та інші!

Дякуємо Вам Всім!