33 учасника, безліч збитих конусів, кілька падінь, тест-райд і майстер клас від Suzuki – все це вмістилося в декілька годин 21 квітня 2019. Саме тоді пройшов перший етап “Suzuki” Moto Gymkhana Kiev Cup 2019.
Схема містила як швидкісні, так і досить технічні і повільні ділянки. Найбільше проблем у учасників виявилось зі змійками. Широченна змійка, що була відразу біля старту/фінішу просто таки зачаклувала райдерів!
З нею були дійсно магічні проблеми. Учасники враз забували значення кольорів конусів і один за одним їхали не туди. На цій змійці плутались і при старті, і при фініші. Зокрема, чемпіонка з їзди не туди Вікуся Коцюба підтвердила свій високий статус і двічі примудрилася збитися зі схеми, результат: перше місце з кінця, за що і отримала заслужену медаль:
Передостаннім був самий юний учасник змагань – 10-річний Максим Ткачук, син Даші Ткачук. На відміну від Вікусі, він жодного разу не збився зі схеми, але відсутність досвіду далася взнаки. Його кращий час – 1:25:14, проте у вільних заїздах після змагань він зумів покращитися на 15 секунд і їхав приблизно 1:10.
Серед тих, хто розчарував, слід виділити Єгора Легкобіта. Він знову їхав на ybr 125, але це йому аж ніяк не допомогло – загальне 27 місце і 151% від лідера змагань!
Гріша Романець, хоч і підтвердив своє високе звання майстра кліпонів, але показав досить поганий час. У першому заїзді всього 1:01:75 + 2 штрафні секунди, а в другій спробі взагалі трохи збився з траси і показав геть поганий час.
Тож у Гріши тільки 17 місце і 132% від лідера.
Ребята тішили всіх теплим звуком V-образників, і як справжні американські копи чіркали підніжками асфальт і здавайлось, що це якийсь чіт. Сергії їхали дуже непогано, проте їх було лише двоє. Якщо так піде і далі, то окремий залік чоперів може бути скасовано.
Хлопці, шукайте собі компанію, поки не пізно!
Серед дівчат як завжди гаряче. Вони посміхаються і дружать одна з одною, але всі знають, що кожна хоче бути найкращою.
Як ми і прогнозували, кращою стала Аліна, хоча її перевага над Мариною була зовсім крихітною: 0:59:56 проти 0:58:66 + 2 у Марини. Оці +2 Марина заробила на другій змійці, яка починалася з сектору “тунця”. Змійка була не проста, і поступово звужувалась. Останній конус на ній і приніс +2 Марині – вона не тільки його знесла, а ще й стала ногою.
Другу спробу дівчата, як завжди, провалили. Аліна примудрилася проїхати на 3(!!) секунди повільніше, в той час як Марина зіграла роль Віцина на останньому червоному конусі. Разів п’ять вона смикнула кермом, бо не могла згадати, як правильно його об’їжджати, і таки проїхала його невірно.
Аліна посіла загальне 10 місце (123% від лідера) і заробила 26 очок, Марина була 12-ою (125%) і заробила 17 очок. Між цими чарівними дівчатами протиснувся Сергій Сокоренко, який виборов звання “Найстабільніший пілот етапу”. Різниця між його двома заїздами всього 3 сотих, якщо не рахувати +1 штрафну секунду в першому заїзді!
Відразу за Мариною розташувався наш старий знайомий Ярослав Мороз, ми його не бачили минулого року, але він вже давно тренується і показував непогані результати в 2017 році.
За Ярославом йдуть знову дівчата. Дві білявки, які прийшли на джимхану з “кільця” і пітбайків – Сенчук Христинка і Страхова Татьяна, між ними розташувалася Даша Ткачук. Христинка показала чудовий час в першому заїзді – 1:00:90 + 1, але в другому заїзді було прикре падіння. Тим не менш, це дозволило їй стати третьою серед дівчат!
Даша Ткачук ледь не єдина з дівчат, хто покращив свій час у другому заїзді, але цього не вистачило, щоб наздогнати Христинку, – 1:02:45.
Завдяки Suzuki наші змагання стали ще цікавішими. В перерві між заїздами один з досвідчених джимханістів показав майстер клас по Великому О на новенькому Suzuki V-Strom 250 ABS. Ця вправа досить проста, але тренує багато речей одночасно. Кожен з учасників і глядачів мав змогу самостійно спробувати проїхати Велике О після майстр-класу. Та не зволікайте тренувати його коли є можливість, витративши всього 10-15 хвилин ви будете здивовані як багато з’явиться відчуття від мотоциклу і його можливостей.
До речі, хто не знає, Suzuki регулярно проводить тест-драйви моделей V-Strom 250 ABS та SV 650, слідкуйте за анонсами на сторінках Suzuki в соцмережах!
Після змагань відбулася лотерея від Suzuki. Призи перепали не тільки учасникам, а навіть і організаторам змагань! Корупція, не інакше!
Цього року ми вирішили виділити окремий підклас Новачків, сюди входять усі ті, хто в минулорічні змагання у Києві не потрапили хоча б в 130% відсотків від лідера, та всі ті, хто вперше бере участь у змаганнях з джимхани. Подіум тут став абсолютно несподіваним. Усі три місця посіли дівчата. Найкращою серед новачків була Сенчук Христинка(саме вона виграла сертифікат на встановлення дуг від Dugi.com.ua), другою – її подруга Страхова Татьяна (1:03:29), і третьою стала Наташа Бєлякова, яка проїхала лише першу спробу (1:03:64 + 1), другу пропустила з особистих причин. Четвертою була Мар’яна “Кот” Майданюк, яка показала 1:06:81. І тільки за Мар’яною йдуть усілякі Сергії, Миколи й інші В’ячеслави. Хлопці, тягніться до дівчат, досить пасти задніх!
Дмитро Стахов обіцяв, що приїде, і він приїхав. Гість з Житомира відразу зробив помилку на старті – збився з траси у першому заїзді, але у другому зміг показати 0:59:53 (123%) і загальне 9 місце. Чекаємо на Дмитра на наступних етапах! А також запрошуємо джимханістів з усіх міст України і світу до нас на змагання!
Макс Жиленко голосно заявив про те, що цього сезону він більше не буде ошиватися в другому десятку пілотів. На своєму китайському “aircooled” 250сс Вайпері він показав 0:55:39, але через те, що в нього були відсутні передні гальма, то на фініші він не зміг зупинитися, тому отримав + 3 секунди. У другому заїзді він їхав вже на шкільній сб125 і трохи покращив свій результат: загальне п’яте місце і 118% від лідера. У минулому році він займав 19, 14 і 30 місця на змаганнях. тому 5 місце на цьому етапі – це беззаперечний успіх.
Тут мав бути Андрій Вашеко, але останнім часом у нього з’явилася справжнісінька алергія на змагання. Він загадковим чином пропустив всі три етапи зимових перегонів на Блокбастері і не втратив можливості пропустити і 1 етап MGKC2019.
Тому звання Коліно етапу переходить до Олександра Мілашкіна!
Саша Борисов майже потрапив на подіум, але банально забув зупинитися на фініші, через що отримав +3 секунди, і замість третього місця опинився на шостому. Тим не менш, майже без тренувань в цьому році Олександр сходу підтверджує свій високий рівень.
Як ми і прогнозували, Юра Драпіковський чітко проїхав дві спроби і опинився на третьому місці. Чистий час Жиленка і Борисова був кращий за Юрин, але штрафні секунди суперників дозволили Юрі піднятися на подіум.
Друге місце посів старий знайомий на абсолютно новому чудернацькому електрокастомі – Тарас Воробець. Шалений крутний момент і коротка база дозволила йому з легкістю обійти майже всіх конкурентів.
https://www.facebook.com/taras.vorobets/videos/2814998081851352/
Переможцем став, як і очікувалось, Віктор “Дрібний” Мікулін. Проїзд Тараса його трохи похвилював, але Уітя з легкістю “з’їв” 5 секунд від часу Тараса. У другій спробі Дрібний ще трохи покращився.
https://www.facebook.com/motogymkhanakiev/videos/2036538009981557/
Попри його побоювання, він їхав у своїй власній лізі, ніхто не потрапив навіть в 110% від його результату.
Всі результати:
Цього року ми будемо розважати вас різноманітною статистикою. Наприклад, графік відставання від лідера у %. На ньому добре видно просто шалену перевагу Віктора над усіма іншими. Ще один скачок графік робить після результату Наталки Бєлякової:
Ще один цікавий статистичний показник, який з’явився цього року, – “покращення” часу другого заїзду відносно першого. Тобто, якщо ви маєте результат, більший за 100%, – то ви проїхали другий заїзд гірше за перший, якщо менше – то краще.Слід виділити Юру Віда і Ярослава Мороза, які показали 92,1% і 92,4% у своїй другій спробі відносно першої. А от “дно” таблиці відзначилося в цьому показникові зі знаком мінус. Тільки двоє з останніх 11 пілотів покращили свій результат у другій спробі.
З цього року ми використовуємо “японську” систему класів, яка ділить пілотів не по кубатурі, а по вміннях. На кожних змаганнях пілоти стартують від найгіршого класу до найліпшого. Найпрестижніший – клас А, там зібрані ті, хто стабільно здобував високі місця на змаганнях, потім йдуть:
клас B (ті, хто приїхав хоча б раз в 105% від лідера),
клас С1 (ті, хто приїхав хоча б раз в 110% від лідера),
клас С2 (ті, хто приїхав хоча б раз в 115% від лідера),
клас D1 (ті, хто приїхав хоча б раз в 120% від лідера),
клас D2 (ті, хто приїхав хоча б раз в 130% від лідера),
а всі інші потрапляють у клас N.
Може здатися, що перейти у вищий клас доволі просто – досить всього раз приїхати в потрібний час. Але як показує 1 етап, це не так і просто. Всього два пілоти “приїхали” в 115% від лідера і ще 3 в 120%. Проте, знайшлись і такі, хто поліпшив свій клас за результатом цих змагань. Клас D1 поповнили Юра Від і Макс Жиленко, а в клас D2 перейшли Дмитро Стахов, Ярослав Мороз і Христина Сенчук, з чим ми їх і вітаємо.
Ось так виглядає виглядає нова таблиця класів з урахуванням першого етапу:
Ще одна діаграма показує, що середній рівень учасників, поки що, досить посередній. Більше половини учасників не змогло показати хоча б 130% від часу лідера:
Щоб покращити свої результати, слід частіше їздити на тренування! Нагадаємо, що зараз тренування проходять за таким графіком:
Наступний етап відбудеться вже зовсім скоро – 12 травня. Уся інформація про цей етап буде доступна на цій сторінці. На жаль, інтрига за перше місце знову відміняється. Макс Ковальов все ще ремонтується, а Макс Гріценко жаліється на постійні виснажливі відрядження, про те, що складно одночасно готувати етап і брати в ньому участь, і таке подібне. Надія залишається тільки на пілотів класу В та Олександра Борисова, тільки вони можуть скласти конкуренцію для Віктора Дрібного. Але інтрига за друге і третє місце зберігається і ніхто не здивується, якщо на подіум потраплять зовсім інші люди, ніж 21 квітня.
Окремо хочемо подякувати усім, хто долучався до організації цього змагання:
Максим – головний організатор
Діма – головний пилосос змагань, онлайн трансляція
Віктор, Марані – перемовини зі спонсорами, консультації
Сергій – прийом платежів
Юра – логістика
Діма – подіум, логістика
Максим, Ксюша, Микита – маршали
Торт – відео заїздів учасників
Віталій, Валерія – схема, реєстрація учасників, статистика, дошка результатів
Також дякуємо всім фотографам, особливо тим, хто поділився своїми фотографіями в цьому альбомі
Також хочемо подякувати нашим спонсорам та партнерам, що підтримують цей чемпіонат і радують Вас приємностями та призами!
Генеральний спонсор етапу:
SUZUKI Ukraine – Way of Life! Не відмовляй своїм бажанням!
Pro-biker мотошкола в Киеве – прекрасна локація, майданчик, багатостороння підтримка і за те, що гарно готує байкерів до міських джунглів!
dugi.com.ua – ну ви в курсі, це дуги для тих, хто любить кататись, а не ремонтувати мотоцикл!
BIKE BOX за атмосферу, радушність і каву, що є одна з найсмачніших в місті!
MotoTerritory – якісний і доступний мотоекіп, запчастини та аксесуари! Представник Macna та Barkbuster в Україні!
Hack Bags зручні і практичні набередрені сумки та наплічники.
Мотоквартал – Інтернет магазин мотозапчастин з найбільшим асортиментом в Україні
Відео та фото підтримка 🎬 Tor Toise Alyona Vityuk Valerecord Egor Legkobit Dzelos Aleksandra
До нових зустрічей!