Коли Макс Гриценко займає перше місце в перших для себе трьох етапах, а в класі А перемогу на кожному етапі бере щоразу інший пілот, відразу розумієш, що Макс – найкращий пілот цього сезону. Але чи дійсно це так? Якщо ми подивимось загальний залік класу В, у нас не повинно бути жодних сумнівів, що Макс найкращий.
Але є одне “але”.
Цей самий клас В. Як ми знаємо, на серйозних змаганнях нема поділу по кубатурі чи вазі мотоцикла. Уявімо, що у змаганнях MGK Cup 2018 нема поділу по класах, усі їдуть у рівних умовах.
Хто ж тоді буде найкращим пілотом цього сезону?
Перший етап
Як видно з таблиці результатів, траса була дійсно “затична”, журжиків було всього четверо, але перші двоє відірвалися аж на 7 секунд від Макса. Проценко Пилип стає перший переможцем, Богдан Виговський показує час, гірший трохи більше, ніж на секунду.
Кращою серед дівчат була Марина, але вона посіла тільки 15 місце з 20 і показала тільки 145% від часу лідера. Перший етап без заперечень був найгіршим для дівчат.
Другий етап
Після того, як громада виїла мозок Уіті, щоб він намалював щось менш нудне та затичне, Дрібний малює досить просту трасу, яка складається з дуги і трьох вісімок. Вона планувалася як швидкісна, але вийшло не зовсім так.
У першій дев’ятці було шість пілотів класу А. Перші чотири пілоти помістилися в 0.8 секунди, перемогу вирвав найдосвідченіший – Макс Позітів. Цілих 15 пілотів помістилися в 115% відсотків від часу лідера. Кращою серед дівчат була Марина на сб125 (19 місце, 120% від часу лідера).
Третій етап
3 етап вийшов дійсно швидкісний, хоча знову аж 5 “жовтих пілотів” в першій вісімці, але з 9 по 17 місця зайняли “зелені” пілоти. Скориставшись відсутністю Макса Гриценка, свої найліпші результати показали райдери на мотоциклах з рядною четвіркою (чи трійкою, як у Чінгіса).
Нарешті перемогу здобув Богдан Виговський, він на дві секунди був кращий за Чінгіса. Тож третій етап можна назвати найзбалансованішим, де великі і малі мотоцикли мали приблизні рівні шанси на перемогу.
Найкращою з дівчат була Даша Ткачук, вона посіла загальне 19 місце з 31 учасників, і, як і Марина минулого етапу, помістилася в 120% від часу лідера. Доречі в 120% від часу лідера помістилися цілих 22 пілоти, що є рекордом серед усіх етапів.
Четвертий етап
4 етап, без заперечень, був найскладнішим і найтехнічнішим. Пілотам класу B просто треба було проїхати без значних помилок, і подіум був би гарантований. Тож не дивно, що 4 перших місця окупували пілоти малого класу. Влад Білий показав найпереконливішу перемогу. В 105% і в 110% його часу не помістився ніхто з конкурентів. Найближчі переслідувачі заїхали тільки в 115% часу від Влада. Макс Гриценко показав тільки 120% від часу лідера (тільки 5 пілотів помістилися в 120%).
Найкращий результат серед дівчат показала Аліна, яка посіла 10 місце поміж 38 пілотів! Вона випередила усю трійку призерів попереднього етапу в класі В. Марина посіла 14 місце, теж найкращий результат для неї серед усіх етапів.
П’ятий етап
5 етап на перший погляд був досить затичним, але беззаперечну перемогу тут здобули пілоти великого класу. В першій сімці їх було шість, і 11 серед перших 16. Перше місце посів Кирил Логвін, а Максим Роговий, Гриценко і Позітів посіли 2, 3 і 4 місця.
Аліна знову заїхала в очки (14 місце). Враховуючи той факт, що цей етап краще підходив більш потужним мотоциклам, її результат ще більше вражає.
Загальний залік після перших 5 етапів:
Макс Гриценко лідер!
Одже, наші відчуття нас не підвели. В класі А результат вийшов досить несподіваним. У “традиційному” загальному заліку класу А Олег Лисюк має впевнене лідерство, а тут поперед нього аж троє конкурентів з класу А.
Але ми повинні згадати про один досить неприємний факт, який робить загальний залік не дуже релевантним щодо визначення найкращого пілота. Річ у тім, що в класі А жоден пілот не брав участі у всіх етапах, в класі B тільки Юра Драпік проїхав усі етапи, серед дівчат тільки Марина та Аліна від’їздили усі етапи, та ще один пілот (автор цих рядків, доречі) брав участь у всіх етапах, але в різних класах. Тобто, всього четверо(!!) взяли участь у всіх етапах. Подивимось ще раз на Топ-5 загального заліку. Гриценко Макс, Проценко Пилип, Лисюк Олег – 4 етапи, Виговський Богдан теж 4 етапи, але останній етап він їхав не на своєму мотоциклі і без жодних тренувань, бо вже місяць, як потрапив в ДТП і лагодив свій Лонсін. Макс Позітів – 3 етапи.
Потенційно Макс Позітів міг би бути беззаперечним лідером, якби його китайский корч менше ламався. Мета цієї статі була визначити найкращого пілота thus far, але загальний залік не дуже відповідає на це питання, тож зайдемо з іншого боку. Подивимось на переможців та скільки разів найкращі пілоти заїжджали в 105%, 110%, 115% від часу лідера.
Отож, в нас було 5 переможців. Як не дивно, серед них немає Макса Гриценка. Він жодного разу так і не показав кращий час. Агов, Макс!, ми чекаємо від тебе нарешті перемоги, в тебе ще є два етапи! Тим не менш, Макс двічі заїхав у 105% від часу лідерів.
Серед переможців тільки Богдан Виговський заїхав два рази в 105% + перемога. Тобто в усіх трьох етапах, де він брав участь на своєму мотоциклі, він чи перемагав, чи був дуже-дуже близько від перемоги. У загальному заліку Богдан всього очко програє Гриценку. Не знаю, які ще треба докази, щоб зрозуміти, що Богдан, поки що, найкращий пілот цього сезону.
На друге місце я поставлю Макса Позітіва. Він проїхав усього три етапи, але встиг здобути перемогу і два рази був в 110% від часу лідера. Плюс у Макса один з найгірших мопедів серед усіх учасників – 10-річний Зонгшен, який незрозумілим чином продовжує їздити.
На третє місце я поставив Гриценка Макса, він хоч і не здобув перемогу жодного разу, але весь час був досить близько, два рази показав результат у 105% від лідера.
Проценко Пилип – 4 місце. Перемога на першому етапі, але потім провал на другому етапі, 110% і 115% на наступних етапах.
Лисюк Олег – 5 місце. Жодної перемоги, по одному разу він заїхав в 105% і в 110% (обидва рази був другим).
Влада Білого і хлопців з Білорусі я не рахую, вони беззаперечно дуже сильні пілоти, але взяли участь тільки один раз. Білорусам буде дуже накладно їздити до нас кожного разу, а от Влада Білого ми завжди раді бачити на наших затишних змаганнях.
Мені стало цікаво, і я виписав усіх, хто хоча б по два рази попадав в 115% і 120% від лідера.
І нижче ще пілоти, які хоча б раз попадали в 105% – 120%. Виділяється тут Чінгіс, який одного разу показав другий результат і 105% від лідера, а на інших етапах не потрапляв і в 120% від лідера.
Хто ж кращий серед дівчат, сказати складно. У заліку дівчат у Марини і Аліни однакові бали (по 120), у загальному заліку у Аліни 8 балів, у Марини тільки 3. Але Марина один раз заїхала в 120%, і раз в 125%, коли як найкращий час Аліни був тільки в 125% від лідера. Тож тільки останні два етапи розсудять цих двох.
Ще кілька цікавих фактів:
Найскладніший етап: Четвертий (тільки 16 з 38 були в 150% від лідера)
Найлегший етап: Другий та Третій (30 та 31 учасник в 150% від лідера)
Найзапекліша боротьба за перемогу: Другий етап (4 кращих учасника в одній секунді)
Найзбалансованіший етап: Третій
Наймасовіший етап: Четвертий (38 учасників)
Самий ріденький етап: Перший (20 учасників)
Найміжнародніший етап: П’ятий
Найуспішніший для дівчат етап: Четвертий. Двоє дівчат потрапляють в Топ-15
Найкарколомніший учасник: Стегній Дмитро. Хайсади, лоусайди. Все це в його арсеналі.
Найпадучіший учасник: Лисенко Дмитро. Падає, встає, б’є мотоцикл і їде далі.
Найзагубленіший учасник: Віка Коцюба. Переїде маршала, але поїде не за схемою.
Найтехнологічніший учасник: Чінгіс. АБС, трекшн-контроль та інші налаштування доступні на його МТ-09. Їх так багато, що він забує відключити зайве перед змаганнями.
Найспортивніший учасник: Гріша. Доводить, що і з кліпонами можна непогано їхати в джимхані.
Найрізноманітніший учасник: Ксюша Беньковська. Вгадати, на якому мотоциклі вона буде їхати і чи буде їхати взагалі, абсолютно нереально.
Учасник “найкращі шкіряні штани” – це звання переходить від дідугана Дрінажора до молодого холостяка Юрчика!
Уся вищеописана статистика лежить тут
“Традиційні” результати по класам тут
“Традиційний” загальний залік по класам тут